Система автоматично надсилає електронні повідомлення на вказану вами пошту за 30, 7 та 3 дні до дати візиту.
У разі непідтвердження запису в електронній системі — візит буде автоматично скасовано без можливості отримання консульської послуги.
Якщо ви не отримали листа на електронну пошту, рекомендується перевірити особистий кабінет на сайті електронної черги.
Підтвердження візиту є обов’язковою процедурою.
На кожну консульську дію (кожен документ) необхідно оформити окремий запис в електронній черзі.
Наприклад: оформлення паспорта і довідки — це два окремих записи.
До кожної консульської дії має бути завчасно підготовлений окремий повний пакет документів.
Запис до електронної черги здійснюється виключно особисто.
Бронювання візитів на ім’я або від імені третіх осіб (родичів, знайомих, посередників) не допускається. Такі записи будуть скасовані під час прийому без можливості отримання консульської послуги.
Запис для неповнолітніх дітей здійснюється батьками через особистий кабінет, із обов’язковим зазначенням персональних даних дитини у відповідному полі.
Під час прийому надається виключно та консульська дія, на яку було здійснено попередній запис в електронній черзі.
Наприклад, особи, які записані на посвідчення довіреності, але подають документи для оформлення паспорта, не будуть прийняті з паспортних питань.
Надання іншої, не зазначеної при записі, консульської послуги не передбачено.
Для належної організації консульського прийому документи від заявників приймаються виключно за умови їх повної та правильної підготовки. Непідготовлені належним чином документи прийматися не будуть, а візит буде скасовано. Усі документи, включаючи їх копії, а також оплату консульського збору необхідно підготувати заздалегідь. Ознайомитися з переліком необхідних документів, вимогами до їх оформлення, сумою консульського збору та банківськими реквізитами Консульства для оплати за посиланням: https://antalia.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya.
Звернення поза електронною чергою (для окремих категорій громадян).
У разі, якщо особи, які належать до пільгових категорій, не мають можливості самостійно здійснити запис через електронну чергу з об’єктивних причин або мають нагальну потребу в отриманні консульської послуги в терміновому порядку, вони можуть звернутися на електронну адресу Консульства: [email protected].
📌 У листі обов’язково слід зазначити:
прізвище, ім’я та по батькові заявника;
адресу фактичного проживання за кордоном, контактний номер телефону та електронну адресу;
копії документів, що підтверджують належність до пільгової категорії;
мету звернення, бажану консульську дію та орієнтовну дату візиту;
у разі термінової потреби в наданні консульської послуги (наприклад: проходження лікування, втрата документів, необхідність невідкладного виїзду тощо) рекомендується додатково зазначити обставини, що обумовлюють терміновість, та за можливості долучити відповідні підтвердження.
Звертаємо увагу, що надання інформації у повному обсязі сприятиме оперативному розгляду звернення та призначенню дати візиту.
📄 До пільгових категорій належать:
Увага: надання консульських послуг можливе лише після погодження дати і часу індивідуального візиту та отримання письмового підтвердження від Консульства. У разі відсутності запису або письмового підтвердження від Консульства, надання консульських послуг не здійснюватиметься.