Консульський прийом громадян в Консульстві України в місті Анталія здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ В СИСТЕМІ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ!!!
Взявши електронну чергу, Ви підтверджуєте той факт, що ознайомились з усіма нижчезазначеними правилами користування системою електронної черги, тому уважно ознайомтесь з ними перед бронюванням!!
УВАГА! Якщо у вас кілька консульських дій (у тому числі засвідчення перекладів кількох документів), то на кожну дію/кожний документ Вам треба взяти окремий запис в електронній черзі!
1 запис - 1 дія (оформлення 1 паспорта, засвідчення перекладу 1 документа, продовження 1 паспорта, оформлення 1 довіреності, оформлення 1 заяви і т.д.)
ІНСТРУКЦІЯ для запису в електронну чергу до Консульства України в місті Анталія:
КРОК 1
Оберіть країну:
ТУРЕЦЬКА РЕСПУБЛІКА
Оберіть установу:
КУ В АНТАЛІЇ
Оберіть категорію консульської дії із запропонованого меню:
наприклад, ПАСПОРТНІ ДІЇ
Оберіть вид консульської дії з обраної Вами раніше категорії:
наприклад, ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ЗАКОРДОННОГО ПАСПОРТА
Оберіть прийнятну для Вас дату звернення до Консульства:
наприклад, 09.09.2022 (натисніть на іконку календаря та оберіть дату темного кольору)
Оберіть вільний у запропоновану графіку час звернення до Консульства:
наприклад, 12:00-12:15
КРОК 2
(Зверніть увагу, щоб у полях цього кроку не було пробілів)
Прізвище:
ПЕТРЕНКО
Ім’я:
ПЕТРО
По батькові:
ПЕТРОВИЧ
Номер телефону:
+905659995551
Адреса електронної пошти:
[email protected]
КРОК 3
Після внесення Вами всіх даних на екрані має з’явитися інформація з проханням перевірити введені дані та підтвердити їх правильність, натиснувши "ТАК, ВСЕ ВІРНО."
Після появи на екрані інформації про надсилання листа з підтвердженням на електронну пошту, Ви натискаєте "ЗАВЕРШИТИ РЕЄСТРАЦІЮ."
Після успішної реєстрації на екрані з’явиться напис "БРОНЮВАННЯ ПРОЙШЛО УСПІШНО" із зазначенням номера запису, ПІБ, дати і часу.
Ви маєте зробити ЗНІМОК ЕКРАНУ (СКРІНШОТ) з цим написом та Вашими даними, щоб показати його консульській посадовій особі у підтвердження Вашого запису в електронній черзі.
Перелік документів Ви самостійно знайдете за посиланням https://antalia.mfa.gov.ua/pereliki-dokumentiv, обравши консульську дію, на яку Ви взяли запис!
Зверніть увагу, що НЕ підготовлені належним чином документи, у тому числі ЗА ВІДСУТНОСТІ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ, прийматися НЕ БУДУТЬ!!!
Просимо бути уважними під час вибору і реєстрації потрібної Вам послуги. Помилка у виборі послуги призведе до скасування запису в електронній черзі.
Прибути в Консульство потрібно вчасно та саме у той день і місяць, на які у вас запис. Водночас час прийому є орієнтовним. Кількість слотів збільшена для можливості прийняти більшу кількості громадян, проте це може викликати затримки у обслуговуванні. Просимо ставитися до цього з розумінням, а також готувати документи чітко до відповідних переліків, оскільки це суттєво впливає на час обслуговування!
Відсутність можливості обрання дати візиту означає, що всі вільні місця на даний момент зайняті.
Вільні для реєстрації дні з’являються поступово.
Також вільні дати можуть з’явитися у випадку, якщо один із зареєстрованих заявників скасував бронювання.
Для перевірки наявності вільних місць необхідно слідкувати за оновленням системи. Доступні для бронювання слоти відкриваються щодня.
Через надзвичайно великий попит на консульські дії вільний час швидко бронюється, тому дуже часто Ви бачите повідомлення "Вільні слоти для запису відсутні". У зв`язку з цим, просимо Вас утриматись від телефонних дзвінків та запитів на електронну пошту консульських установ України в ТР пояснити ситуацію або здійснити запис в індивідуальному порядку.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що громадянину під час прийому буде надана лише та консульська дія, на яку він записаний. Той, хто хоче подати документи на оформлення паспорта, але бронює запис на інші консульські дії, не буде прийнятий з паспортних питань.
НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ ПОСЕРЕДНИКІВ!
Запис до електронної черги є БЕЗКОШТОВНИМ для всіх видів послуг.
ІНФОРМУЄМО, що Консульством відслідковується діяльність, так званих «посередницьких структур».
Під час запису на прийом з питань вчинення консульської дії слід дотримуватися наступних правил:
у формі запису всі поля мають бути заповнені та вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу, а також назву консульської послуги. Невідповідність особистих даних або назви консульської послуги, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним фізичної особи, чи реальній меті звернення є підставою для скасування реєстрації.
Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які також хочуть отримати консульські послуги, то у кожного повинна бути індивідуальна реєстрація відповідно до п. 1.
Якщо Ви звертаєтеся за отриманням кількох консульських послуг одночасно, слід зробити реєстрацію для кожної послуги окремо. Необхідно обрати час, який не співпадає з часом Вашого попереднього запису.
Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з того самого питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.
Не допускається реєстрація за ніками (наприклад mykola1992, Alex 08 тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.
Консульство України в Анталії залишає за собою право скасувати/перенести реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У зв’язку з цим просимо перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки на неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або її перенесення на інший термін.
Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам прибути на прийом, слід якомога раніше самостійно відкоригувати або видалити реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Для запису можна обрати будь-який інший вільний час.