Електронна черга/Randevu
Опубліковано 13 листопада 2024 року о 15:00

Консульський прийом громадян в Консульстві України в місті Анталія здійснюється ВИКЛЮЧНО за попереднім записом в системі електронної черги.

https://id.e-consul.gov.ua/

ПРАВИЛА ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ:

1. Підтвердження візиту

Система автоматично надсилає електронні повідомлення на вказану вами пошту за 30, 7 та 3 дні до дати візиту.

У разі непідтвердження запису в електронній системі — візит буде автоматично скасовано без можливості отримання консульської послуги.

Якщо ви не отримали листа на електронну пошту, рекомендується перевірити особистий кабінет на сайті електронної черги.

Підтвердження візиту є обов’язковою процедурою.

2. Один запис — одна дія

На кожну консульську дію (кожен документ) необхідно оформити окремий запис в електронній черзі.

Наприклад: оформлення паспорта і довідки — це два окремих записи.

3. Окремий пакет документів на кожну дію

До кожної консульської дії має бути завчасно підготовлений окремий повний пакет документів. 

4. Особисте бронювання

Запис до електронної черги здійснюється виключно особисто.

Бронювання візитів на ім’я або від імені третіх осіб (родичів, знайомих, посередників) не допускається. Такі записи будуть скасовані під час прийому без можливості отримання консульської послуги. 

5. Запис дітей

Запис для неповнолітніх дітей здійснюється батьками через особистий кабінет, із обов’язковим зазначенням персональних даних дитини у відповідному полі.

6. Консульська дія лише згідно з записом

Під час прийому надається виключно та консульська дія, на яку було здійснено попередній запис в електронній черзі.

Наприклад, особи, які записані на посвідчення довіреності, але подають документи для оформлення паспорта, не будуть прийняті з паспортних питань.

Надання іншої, не зазначеної при записі, консульської послуги не передбачено.

Для належної організації консульського прийому документи від заявників приймаються виключно за умови їх повної та правильної підготовки. Непідготовлені належним чином документи прийматися не будуть, а візит буде скасовано. Усі документи, включаючи їх копії, а також оплату консульського збору необхідно підготувати заздалегідь. Ознайомитися з переліком необхідних документів, вимогами до їх оформлення, сумою консульського збору та банківськими реквізитами Консульства для оплати за посиланням: https://antalia.mfa.gov.ua/konsulski-pitannya.

Звернення поза електронною чергою (для окремих категорій громадян).

У разі, якщо особи, які належать до пільгових категорій, не мають можливості самостійно здійснити запис через електронну чергу з об’єктивних причин або мають нагальну потребу в отриманні консульської послуги в терміновому порядку, вони можуть звернутися на електронну адресу Консульства: [email protected].

📌 У листі обов’язково слід зазначити:

  • прізвище, ім’я та по батькові заявника;

  • адресу фактичного проживання за кордоном, контактний номер телефону та електронну адресу;

  • копії документів, що підтверджують належність до пільгової категорії;

  • мету звернення, бажану консульську дію та орієнтовну дату візиту;

  • у разі термінової потреби в наданні консульської послуги (наприклад: проходження лікування, втрата документів, необхідність невідкладного виїзду тощо) рекомендується додатково зазначити обставини, що обумовлюють терміновість, та за можливості долучити відповідні підтвердження.

Звертаємо увагу, що надання інформації у повному обсязі сприятиме оперативному розгляду звернення та призначенню дати візиту.

📄 До пільгових категорій належать:

  • особи з інвалідністю I та II груп, дітей з інвалідністю або законних представників, які діють від імені таких осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
  • особи, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорій 1 і 2;
  • діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та осіб з їх числа або законних представників, які діють від імені дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • учасники бойових дій;
  • військовослужбовці;
  • члени сімей військовослужбовців;
  • багатодітні родини;
  • тяжкохворі;
  • особи, які звертаються до ЗДУ з метою оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (крадіжка, втрата документів, інші гуманітарні випадки).

Увага: надання консульських послуг можливе лише після погодження дати і часу індивідуального візиту та отримання письмового підтвердження від Консульства. У разі відсутності запису або письмового підтвердження від Консульства, надання консульських послуг не здійснюватиметься.

Порядок функціонування системи електронної реєстрації для вчинення консульської дії, електронного кабінету інформаційно-комунікаційної системи "е-Консул", затверджено наказом Міністерства
закордонних справ України від 12 березня 2025 року № 129 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2025 року за № 422/43828).








Наведені нижче банки є абонентами-ідентифікаторами Системи BankID та використовують метод відеоверифікації для дистанційного відкриття рахунку (незалежно від типу ідентифікаційного документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів): 

Фізична особа, яка пройшла віддалену ідентифікацію та верифікацію і відкрила рахунок у банку, який є абонентом-ідентифікатором Системи BankID Національного банку України, може авторизуватись у мобільному застосунку "Дія" та на інших державних порталах, підключених до ID.GOV.UA, зокрема — в Е-Черзі МЗС.


Основні вимоги:

  1. Дійсний внутрішній або закордонний паспорт.
  2. Ідентифікаційний код (РНОКПП) - дивіться нижче роз'яснення щодо порядку дистанційного оформлення РНОКПП.
  3. Український телефонний номер - дивіться нижче роз'яснення щодо отримання українського телефонного номеру через e-sim (в деяких банківських установах, здебільшого є можливість використовувати іноземний номер телефону).


Процес отримання BankID включає такі етапи:

  • Реєстрація на сайті або в мобільному додатку банку:
    • Перейдіть на офіційний вебсайт обраного банку або завантажте його мобільний додаток.
    • Зареєструйте особистий кабінет, вказавши необхідні дані.
  • Підтвердження особи:
    • Пройдіть процедуру відеоверифікації з представником банку.
  • Надання необхідних документів:
    • Завантажте скан-копії або фотографії паспорта та ідентифікаційного коду.
  • Підписання договору:
    • Після перевірки документів банк надасть електронний договір для підписання.
    • Підпишіть договір за допомогою коду, надісланого на ваш номер телефону.
  • Авторизація через BankID:
  • При отриманні послуги на порталі "е-Консул", який підтримує авторизацію через BankID, оберіть опцію «Увійти через BankID».
  • У списку банків оберіть свій банк. Введіть свої облікові дані для входу в інтернет-банкінг. Підтвердіть передачу ваших персональних даних  та поверніться назад на портал "е-Консул".


Отримання українського номера телефону через eSIM

Для використання більшості банківських сервісів в Україні необхідний український номер телефону. Якщо ви перебуваєте за кордоном, ви можете отримати такий номер дистанційно за допомогою технології eSIM.

Для отримання українського номера телефону через eSIM, ви можете скористатися послугами провідних українських мобільних операторів. Нижче наведено посилання на відповідні сторінки їхніх офіційних сайтів:

На цих сторінках ви знайдете детальну інформацію про підключення eSIM, доступні тарифні плани та умови використання. Перед замовленням eSIM переконайтеся, що ваш пристрій підтримує цю технологію.


Дистанційне отримання РНОКПП

Якщо особа перебуває за кордоном і не може прибути до відповідного органу контролю в Україні, вона може отримати Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) дистанційно, надіславши необхідні документи поштою.

1. Підготовка документів

Зібрати та підготувати такі документи:

  • Облікову картку №1 ДР.
  • Копію документа, що посвідчує особу з чітким зображенням.

   Підпис на Обліковій картці №1 ДР має бути засвідчений нотаріально.

2. Відправлення документів

Надіслати комплект документів рекомендованим листом на адресу:

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ  04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8

3. Отримання РНОКПП

Якщо заявник хоче отримати РНОКПП за кордоном, потрібно підготувати відповідне клопотання, вказати поштову адресу, на яку має бути надіслано картку платника податків.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux